Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, november 15, 2010

Göteborg, Gyllene Prag

Hemma igen efter en mycket trevlig helg i Göteborg. Fick träffa många nära o kära med träff med klasskamrater som nummer 1.
Det blev en trevlig lördagskväll på Gyllene_Prag första gången för mig i de nya lokalerna. Det blev wienerschnitzel för mig. Gillar när man kan bestämma storleken på portionen mat, det blev den lilla för mig. Gott!
Trevligt träffa Annika o Bertil. Bertil som nyss fyllt jämnt.

3 Comments:

Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid Åh d har varit på resande fot och träffat trevligheter ser jag. Lokal är roligt att gå på och är det dessutom trevligt sällskap så trivs man bra.

11:19 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Det är detta som behövs i novembermörkret; trevlig samvaro med mysiga vänner. Redan har halva november gått!

4:41 em  
Blogger Hanneles bokparadis said...

god mat och gott öl där

1:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home