Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, december 16, 2010

Trevlig fredag

Efter den sedvanliga tågförseningen från Göteborg hade Lotta o jag en mycket mysig fredag.
Lottta bjöd mig på Intiman och Plaza Svit med Lill Lindfors och Tomas Bolme. Helt underbar! En så skön humor, precis den sorts humor som vi gillar och man gick därifrån med ett leende inombords efter en skön kväll med dessa proffs.
Innan föreställningen åt vi en jättegod middag på Tennstopet. Det var första gången jag var på denna anrika restaurang. Mycket trevligt i fin atmosfär, trevlig servering och mycket god mat. Glassen blev pricken över i.

4 Comments:

Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid Så roligt har du varit på föreställningen kan tro den var bra Lill Och Tomas Bolme matchar säkert varandra bra.God mat på det med på Tennstopet ja du har varit på många trevliga restauranger nu tycker jag jag läser,,,glass sa du ja gott mums

6:38 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Under vardagarna får jag laga min mat själv, kan ej äta på arbetet så jag uppskattar att gå ut o äta. Trevligt få pröva på nya miljöer o god mat.
Ja de matchade varandra bra och det blev flera tillfällen till goda skratt.

7:24 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

ser ut som en konstverk

9:16 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Trevligt när maten inte bara är god utan ser intressant ut också.

8:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home