Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, juli 09, 2007

Köpeblommor

Brukar köpa lite blommor för att fylla ut i framsiderabatten. Det blev extra många i år för den tidiga torkan tog en hel del av mina fröplantor.
Här är det fortsatt dåligt väder och jag fortsätter med bokhyllerensningen, känner mig jätteduktig. Nu skall övernattare inte behöva vara räddda för att få en bok i huvudet + att det är rent.
Idag blev det också klart med en resa till Kanarieöarna över nyår. Denna gång hela två veckor så då får jag väl sol. Härligt att ha det att se fram emot.
Tobak, Dalia, klockor och Husarknappar. Årets köpta.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Det ser ju fint ut. Bra, för någon bok vill jag inte ha i huvudet..

6:29 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Det är faktiskt finare i verkligheten. Var just ute o Dalian blommar rikligt.
"Bättre få bok i huvudet genom lyssnabok än få en på huvudet i sömnen". Ordspråk från Danderyd:-)

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home