Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, maj 07, 2007

Danmark!

Nu har jag kommit hem igen efter att ha varit i Danmark. Jag fick några underbara dagar med sol varje dag. Trevliga utflykter och aktiviteter.
Bloggen kommer de närmaste dagarna att handla om Danmark.
En dag var jag inne i Köpenhamn och gick på Ströget, en av mina favoritsysselsättningar när jag är i Köpenhamn. Bilden ovan är från Kongens Nytorv med den välkända statyn av Christian V.
Sol men tyvärr en kall vind. Det gjorde att vi inte kunde sitta ute och luncha i Nyhavn. Annars var jag väldigt sugen på smörrebröd där men tyvärr det får vänta till varmare dagar.

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Inget smørrebrød fast du var i Danmark..

9:18 fm  
Blogger Ingrid E said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

9:50 fm  
Blogger Ingrid E said...

Gör ett nytt försök: Tyvärr inte denna gång men det blir förhoppningsvis fler chanser, jag är ganska ofta i Danmark.

9:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home