Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, augusti 14, 2006

GRATTIS MOSTER!

Idag fyller min moster Ingrid (Lill-Lill i familjen) år. Stort GRATTIS!
Lill-Lill är en synnerligen aktiv dam. Spelar golf och bridge. Är inbiten datoranvändare. Håller kontakt med vänner och intressen över hela världen via datorn.
Bilden ovan är ur GKSS bok Segelsommar från 1953. De tre drakseglarna är min Mamma (i mitten) äldst bland syskonen och därför? rorsman. Lill-Lill till vänster och så min morbror Sidney (Nenne i familjen). Visst är det en härlig bild!

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Häftig bild, Ingrid, från samma år jag är född.
Tuffa tjejer du har i släkten.

11:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid.
Tack för fotografiet på seglarna.

7:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home